مجلة مملكتي مجلة مملكتي
recent

آخر الأخبار

recent
random
جاري التحميل ...

مرحباً بالتعليقات الجديدة .

روان وليد حنفي موهبة جديدة في عالم الرسم

وعي الأسرة والمجتمع والمدرسة بالموهبة والموهوبين يصنع فرقا كبيرا في مستقبلهم وحياتهم .
ويحتاج التعامل مع الموهوبة إلي فن ودقة ووعي لتوجيهات والاخذ بيدها وتغير مسار حياتهامن شخص عادى الي شخص مميز .
ومعنا اليوم موهبة جميلة في عالم الرسم رغم حداثة سنها الا انها تمتلك موهبة تؤهلها لتكون بين من هم أكبر سنا في عالم الرسم .
تعالوا معنا نتعرف عليها ونشجعها علي الاستمرار.
انا اسمي روان وليد حنفي انا في سنه خمس ابتدائي
عندي إحدى عشر عاما بدأت الرسم و انا عندي خمسه سنين
 الي كان ليه الفضل عليا ربنا ثم بابا انا بحب الرسم لان بحس ان الرسم بيعبر عن الرسام و شعوره
بابا كان بيدربني بحاجات بسيطه الاول لغايه السنه الي فاتت اداني كورس رسم الكورس ده طبعا فرق معايا جدا
و من الحاجات الي شجعتني علي الرسم صحبتي جومانا






هز

عن الكاتب

Doaa lasheen

التعليقات


اتصل بنا

مبروك تم الاشتراك بنجاح فيه مجلة مملكتي سيصلك كل جديد

جميع الحقوق محفوظة

مجلة مملكتي