مجلة مملكتي مجلة مملكتي
recent

آخر الأخبار

recent
random
جاري التحميل ...

مرحباً بالتعليقات الجديدة .

بوسي مرسي تكتب / أصبت بالهوي





أصبت بالهوي
أصبت بالهوي ويامحلي المصائب التي  صابت قلبي في الهوي::::: والعشق دائي ولم أعد أنتظر ترياقي لأكون من العشق واقي 
العشق عشق الروح وأنا منك فين هأروح في بحر هواك أنا عايمة من غير مجداف وقاصدة أني مايكون ليا غلاف  عشان أغرق كمان وكمان في بحر عشقك:::: 
عشقتك أنا وليا الهنا أني في عشقك أكون غرقانة من كل البشر أنا تعبانه إلا أنت تعبي معاك دة والله هنا وليا المنا أني تعبي سببة هواك :::::
أأه وأأه ياعاشقي يامن ملكت أحساسي وأصبحت أنت كل ناسي وأنا لم أعد إليك ناسي فاأنت أصبحت كل حبايبي وناسي 
أأه وأأه وألف أأه ومابين كل أأه وأأه حكايه وروايه بتحكي وتقول عن قصة هواك معايا بتقول كلام ولا في الاحلام ويامحلي دة حلم عشان أنت بطله كمان بتقول عشقاك بجنون وأتمني أنك علي قلبي تبقي حنون ::::
عاوز أيه تاني ماهو أنت كل خلاني وخلتني خالية من أحزاني ماهو أصلا حبك ياغالي قواني بقوة رهيبة من كتر حبك أصبحت غريبة في ملامحي باين عشقي وكل من لمحني يريد في ضرب الهوا يمشي لكن أصله مش بالعين ولا بالرمشي دي حكاية قلب بطلها الحب :::
أأه منك ياحب معذب كل حبايبك تقولش من بعيد أنا جايبك أنت ياحب من القلب وأنت ياقلب مش ساكن بعيد دة أنت هنا في القريب أوعي تكون علي قلبي غريب وتعمل فيها مش حبيب أصلي بعيد عنك أصبت بالهوي



عن الكاتب

احمد عبدالكريم

التعليقات


اتصل بنا

مبروك تم الاشتراك بنجاح فيه مجلة مملكتي سيصلك كل جديد

جميع الحقوق محفوظة

مجلة مملكتي